FİLM ÖNERİLERİ





Hayatımın büyük bir kısmını izlediğim filmler kaplıyor.Biraz ayrıntıya inmek gerekirse hayatımdaki beni ben yapan çoğu özelliğimi izlediğim filmlerden ve okuduğum kitaplardan edindim.
Filmler sayesinde kah ağladım kah güldüm,yeri geldiğinde ise çok korktum.(Ufak bir ayrıntı;Korku filmi izlemem)Bana göre korku filmleri saçma gibi beylik laflar etmeyeceğim.Bariz korkuyorum :D Bana göre filmlerin (bazı) en güzel yanı içinde barındırdığı o ince mesaj.Sevmenin-sevilmenin,aile olmanın ya da yaşanın değerini anlayabileceğimiz harika filmler var.Bu konuda yapımcıları tebrik ediyorum.
İyi yanlarının yanı sıra kötü yanları da var elbet.Tabi bu kişiye göre değişir ama benim için sonu kötü biten filmler hep bir eksiklik barındırır içinde.Sanırım hayata hep pozitif bakmaya çalışmamdan kaynaklı bir durum bu.Bir filmin sonu güzelse hep bir mutlulukla güzellikle hatırlanır.Çünkü insanlar genelde her şeyin sonunu hatırlar.İlk ile son arasında kalan kısım ise hep silinip gider hafızalardan.
Film zevkime gelecek olursak;
*Bilim kurgu
*Romantik komedi
*Romantik
*Komedi
*Macera
*Aksiyon
*Animasyon
.
.
.
Kısacası korku filmleri dışında yerli ya da yabancı tüm filmler izlerim :)
Bende iz bırakan filmlerden bir kaçı;
*3 idiots

*Dedemin insanları

Film önerileriminden bir kaçı;

-Pk
-Tamam mıyız?
-Hızlı ve Öfkeli 7
-Kendime iyi bak

0 comments:

Yorum Gönder