Filmlerden Geriye Kalanlar "San Andreas Fayı"



Bir kaç ay önce vizyonda olan filmlerden ve beğenilmiş bir film. Tabi hep beraber mısır eşliğinde yenildiğinde daha bir hoş oluyor.

California'da yaşanan ve Batı Kıyı Şeridi'nin tamamını etkileyen büyük çaplı bir deprem faciasının ardından yaşanan arama kurtarma sürecinde, itfaiye eri Tom'un yaşadıklarını ön plana alan film, genç adamın duygusal hayatı ile sorumluluklarını dengede tutma çabasına odaklanıyor.

Kötü şöhreti ile bilinen San Andreas Fayı’nın kırılması ile 9 şiddetindeki bir depremle Kaliforniya sallanır. Bir arama kurtarma pilotu ve artık araları pek de iyi olmayan eşi, Los Angeles’tan San Francisco’ya, kızlarını kurtarmak için yola çıkarlar. Ancak, kuzeye yaptıkları bu tehlikeli yolculuk, henüz sadece bir başlangıçtır. Ve ne zaman en kötüsü artık bitti diye düşünseler, daha da kötüsü başlamaktadır.


Oyuncular: Dwayne Johnson 
Carlo Gugino 
Alexandra Daddario 
Ioan Gruffudd
Archie Panjabi
Paul Giamatti
Hugo Johnstone-Burt
Art Parkinson

Açıkçası film beni pek sarmamıştı.Kurgusunu pek beğenmedim sadece beğendiğim bir sahne vardı o da kızın kilitli kaldığı sahneydi.Beni heyecanlandırmayı başaran tek sahneydi sanırım.Ben filmi sinema da izlemiş olmama rağmen pek etkilenmedim.Belki siz beğenirsiniz.Puan vermek gerekirse 10 üzerinden 3 veririm.

İYİ SEYİRLER :)






0 comments:

Yorum Gönder