Filmlerden Geriye Kalanlar "Aynı Yıldızın Altında"


Film bir ara sosyal paylaşım sitelerinde fenomendi.Benim de filmi keşfetmem  böyle oldu.Filmi izlemeye başlamadan önce kendinizi ağlamaya hazırlayın,ağlayacaksınız.Film güzel, farklı,umut dolu.Son ana kadar bir umut bekliyorsunuz.Belki öyle olmaz,hayır hayır olmayacak eminim,bu film güzel bitecek gibi sözlerle kendinizi teselli etmeye çalışıyorsunuz. 


Oyuncular: Shailene Woodley 
Ansel Elgort 
Willem Dafoe 
Nat Wolff 
Laura Dern

Hazel ve Gus, kanserle ilgili bir destek grubunda tanışırlar. Hazel oksijen makinesine bağlı yaşayan bir kız, Gus ise protez bacağıyla dalga geçen bir erkektir, bu tanışma sonrası mucizevi bir aşk başlar.İnsanların kendileriyle alay etmesi eksikliklerini gördüğünü ve kendisiyle barışık olduğunu gösterir.Hepimizin yapması gereken de budur.Aşkın her an her şekilde durum ne olursa olsun yaşanabileceğinin bir göstergesi olan bu filme puanım 7.

İYİ SEYİRLER...

2 comments:

  1. Bu filmi bende sık sık görüyordum en sonunda izledim ve çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir aralar büyük bir ilgi duyuldu cidden bu filme bende izleyince anladım hak etmiş hepsini :)

      Sil